Прием граждан | Афіцыйны сайт УА БДВАР
Старая версія сайта УА БДВАР
Меню


Прыём грамадзян


Служба адно акно БДВАР Служба "Адно акно"

ГалоўнаяСлужба адно акно › Прыём грамадзян

ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН

ГРАФІК АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН
Запіс грамадзян на прыём па асабістых пытаннях вядзе
сакратар прыёмнай
Маркава Аксана Васільеўна
(прыёмная 2 паверх навучальнага корпуса)
з 8-00 да 13-00 і з 14-00 да 17-00
(штодня, акрамя суботы і нядзелі)
па тэлефоне: 71-75-28
адрас электроннай пошты: info@bguor.by

Папярэдні запіс на прыём грамадзян і папярэдняе кансультаванне ажыццяўляюцца па тэл. 71-75-28

Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб кіраўніцтвам дзяржаўнай установы адукацыі "Бабруйскае дзяржаўнае вучылішча алімпійскага рэзерву” (далей Вучылішча) можа праводзіцца па папярэднім запісе. Папярэдні запіс на прыём можа ажыццяўляцца па тэлефоне Работнік, які ажыццяўляе запіс на прыём, мае права ўдакладніць матывы звароту, запатрабаваць інфармацыю аб выніках звароту па структуры (намеснік дырэктара, класны кіраўнік). Прыём грамадзян і юрыдычных асоб намеснікамі дырэктара праводзіцца без папярэдняга запісу.
Асобай, адказнай за арганізацыю сітуацыйнай дапамогі інвалідам пры наведванні вучылішча з'яўляецца намеснік дырэктара па выхаваўчай рабоце Боева Святлана Фёдараўна.

П.З.А. Бельскі Павел Дзмітрыевіч
Пасада Дырэктар
Кабінет 2 паверх навучальнага корпуса
Дзень тыдня і час прыёму 8.00-14.00 (другая серада месяца)
8.00 - 14.00 (чацвёртае асяроддзе месяца)
Службовы тэлефон 71-75-28

ЗВЯРТАЕМ ВАШУ УВАГУ

  1. Прыём грамадзян ажыццяўляецца па прад'яўленні заяўнікам дакумента, які сведчыць яго асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы (даверанасць, рашэнне суда і інш.).
  2. Кіраўніцтва Вучылішча, якія праводзяць прыём грамадзян, маюць права адмовіць у прыёме, калі заяўніку падчас папярэдняга прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавяць, або калі перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спынена
  3. Калі вырашэнне пытання, якое змяшчаецца ў звароце, не адносіцца да кампетэнцыі Вучылішча, грамадзяніну тлумачыцца, у які дзяржаўны орган, іншую арганізацыю яму трэба звярнуцца для вырашэння выкладзенага пытання
  4. У выпадку, калі пытанне, выкладзенае ў вусным звароце, не можа быць вырашана падчас прыёму грамадзян, зварот можа выкладацца грамадзянінам у пісьмовай форме. Пісьмовыя звароты грамадзян разглядаюцца ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку
  5. Па рашэнню кіраўніцтва Вучылішча пры правядзенні прыёму могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё- відэазапіс, кіна- і фотаздымка), аб чым заяўнік павінен быць паведамлены да пачатку асабістага
  6. Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, аб'яўлены Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень

ТЭЛЕФОН"ГАРАЧАЙ ЛІНІІ": 71-75-28 с 8-00 до 13-00 ШТОДНЯ

Выхадныя дні: субота, нядзеля.
Даведачна: "Гарачая лінія" арганізавана і праводзіцца па пытаннях даведачна-кансультатыўнага характару, звязаных з дзейнасцю ўстановы.

ПРАМАЯ ЛІНІЯ праводзіцца дырэктарам установы Бельскім П.Д. з 15.00 - 17.00 па графіку: 24.04.2024 г., 19.06.2024 г., 18.09.2024 г., 18.12.2024 г.