Одно окно | Афіцыйны сайт УА БДВАР
Старая версія сайта УА БДВАР
Меню

 

Служба адно акно БДВАР Служба "Адно акно"

ГалоўнаяСлужба адно акно › Служба адно акно

РЭЖЫМ ПРАЦЫ

УА «БАБРУЙСКАЕ ДЗЯРЖАЎНАЕ ВУЧЫЛЬНЕ АЛІМПІЙСКАГА РЭЗЕРВУ»

Панядзелак-Пятніца
з 8-00 да 13-00 і з 14-00 да 17-00;

Субота з 8-00 да 13-00

(нядзеля - выходны)

Паштовы адрас: 213826, г. Бабруйск, вул. Пушкіна 207/30
адрас электроннай пошты: info@bguor.by

ГРАФІК АЖЫЦЦЯЎЛЕННЯ ПРЫЁМУ ГРАМАДЗЯН

Запіс грамадзян на прыём па асабістых пытаннях вядзе сакратар прыёмнай Маркава Аксана

Васільеўна (прыёмная 2 паверх навучальнага корпуса. Штодня, акрамя суботы і нядзелі)

па тэлефоне: 71-75-28, адрас электроннай пошты: info@bguor.by

2-я серада месяца з 8.00 да 14.00

4-я серада месяца з 8.00 да 14.00

ПАПЯРЭДНІ ЗАПІС НА ПРЫЁМ ГРАМАДЗЯН* І ПАПЯРЭДНЯЕ КАНСУЛЬТАВАННЕ АЖЫЦЦАЎЛЯЮЦЦА ПА тэл.71-75-28


* Асабісты прыём грамадзян і юрыдычных асоб кіраўніцтвам дзяржаўнай установы адукацыі "Бабруйскае дзяржаўнае вучылішча алімпійскага рэзерву" (далей Вучылішча) можа праводзіцца па папярэднім запісе. Папярэдні запіс на прыём можа ажыццяўляцца па тэлефоне ці па Інтэрнеце. Работнік, які ажыццяўляе запіс на прыём, мае права ўдакладніць матывы звароту, запатрабаваць інфармацыю аб выніках звароту па структуры. (намеснік дырэктара, класны кіраўнік).

Папярэдні запіс грамадзян на прыём да кіраўніка УА ажыццяўляецца штодня:

з 8.00 да 13.00
з 14.00 да 17.00

акрамя суботы і нядзелі

у прыёмнай на 2-м паверсе УА «Бабруйскае дзяржаўнае вучылішча алімпійскага рэзерву»



ЗВЯРТАЕМ ВАШУ УВАГУ

• Прыём грамадзян ажыццяўляецца па прад'яўленні заяўнікам дакумента, які сведчыць яго асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы (даверанасць, рашэнне суда і інш.).
• Кіраўніцтва Вучылішча, якія праводзяць прыём грамадзян, маюць права адмовіць у прыёме, калі заяўніку ў ходзе папярэдняга прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавяць, або калі перапіска з гэтым заяўнікам па такіх. пытаннях была спынена.
• Калі вырашэнне пытання, якое змяшчаецца ў звароце, не адносіцца да кампетэнцыі Вучылішча, грамадзяніну тлумачыцца, у які дзяржаўны орган, іншую арганізацыю яму трэба звярнуцца для вырашэння выкладзенага пытання.
• У выпадку, калі пытанне, выкладзенае ў вусным звароце, не можа быць вырашана падчас прыёму грамадзян, зварот можа выкладацца грамадзянінам у пісьмовай форме. Пісьмовыя звароты грамадзян разглядаюцца ва ўстаноўленым заканадаўствам парадку.
• Па рашэнню кіраўніцтва Вучылішча пры правядзенні прыёму могуць прымяняцца тэхнічныя сродкі (аўдыё- відэазапіс, кіна- і фотаздымка), аб чым заяўнік павінен быць паведамлены да пачатку асабістага прыёму.
• Калі на дзень асабістага прыёму прыпадае дзяржаўнае свята або святочны дзень, аб'яўлены Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўным, дзень асабістага прыёму пераносіцца на наступны за ім працоўны дзень.

ТЭЛЕФОН "ГАРАЧАЙ ЛІНІІ": 8 (0225) 71-75-28 с 8-00 до 13-00 ШТОДНЯ.
Выхадныя дні: субота, нядзеля.

Даведачна: "Гарачая лінія" арганізавана і праводзіцца па пытаннях даведачна-кансультатыўнага характару, звязаных з дзейнасцю ўстановы.

ПРАМАЯ ЛІНІЯ праводзіцца дырэктарам установы Бельскім П.Д. с 15.00- 17.00 па графіку: 24.04.2024г., 19.06.2024г., 18.09.2024г., 18.12.2024г.